4 en 5 mei weekendje Groningen

1 of 2 x per jaar ga ik met mijn zusje Inge een weekendje shoppen zoals we met onze moeder deden dit houden we in ere omdat mijn moeder dit zo geweldig vond Heerlijk

Deze x hadden we een weekend aanbieding van de spoordeelwinkel 49 euro pp voor een retour trein en een hotel met ontbijt

We zaten in het Hampshire hotel  Het hotel is nx mis mee alleen een beetje buiten de stad 20 minute met de bus naar het centrum van Groningen stad en zeker 10 minuten lopen van en naar de bushalte dat was iets minder maar niet onoverkomelijk.

Oke 9.00 met de trein Zaandam overstappen in Utrecht richting Groningen rond een uur of 12 in Groningen eerst maar naar het hotel met bus 6 Dat was even een tegenvaller 20 minute busse en zeker 10 minute lopen Maar goed dat doe je maar 3 x en nooit weer, hotel was goed en netjes prachtig ontbijt heerlijk en mooie plek in de tuin om even peuki te doen

Onze spullen op de kamer neer gelegd en weer terug naar de bus 6 op naar de stad
De stad wat verkent en natuurlijk na wat gegeten en gedronken bij V&D buiten prachtig weer hadden we Liepen we recht de stad uit, toen we dat dat doorhadden maar even vragen konden we weer rechts omkeert terug de stad in lol.

Nou ik ga altijd met een doel, ik wilde kobalt blauwe schoenen en misschien een gave spijkerbroek Inge geen idee ik zie wel
Komen we terug op de grote markt waar een kunstmarkt was helemaal leuk om rond te snuffelen, daar vonden we een stalletje van een kunstenares die allerlei helemaal te leuke spullen verkocht Sjaals Sieraden schilderijen egt heel mooi daar heb ik een leuke sjaal gekocht en Inge een prachtige armband bij http://www.dekranenborg.nl/

mijn sjaal

inge haar armband groning inge

Daarna de stad in op zoek naar mijn Kobalt blauwe schoenen lol heel veel leuke winkels gezien mooie stad een aanrader

Inge scoorde zaterdag haar schoenen helemaal leuk Ondertussen zo hier en daar wat gedronken lekker buiten op terrasjes het was heerlijk weer in Groningen gegeten hebben we bij Costa Smaralda een Sardinees restaurant erg lekker Inge  Lasagne rolletjes en ik Lasagne veel te veel maar erg lekker en grote glazen wijn lol 🙂  en niet te vergeten voor weinig De volgende dag gaan we daar terug voor de pizza

Zondag hebben we eerst heerlijk ontbeten geweldig ontbijtbuffet was er daarna lekker met een bak koffie in de tuin van het hotel lekker beschut in het zonnetje met nog een paar dames die ook aan het winkelen waren gezellig. Daarna de stad weer in zijn we natuurlijk weer verschillende keren flink uit de buurt van de stad geraakt ag ja Daar heb ik toch mijn kobalt schoenen gevonden

kobaltblauw

Rond een uur of 17.00 waren we er helemaal klaar mee en zijn we via Duivendrecht Waar het een gigantische chaos was met zuipende en vernielende Ajax fans Blij met hun overwinning Ajax lands kampioen Het kan gekker te erg Weer richting Zaandam

Het was weer een geslaagd weekend

Costa Smaralda

De Dom

op de Grotemarkt

gronhot

Hampshirehotel

station vanuit de bus

Reacties

Groningen 2013 Er even tussenuit met mijn zussie — 2 reacties

1. leuk hoor zon gezellig weekend groningen met inge weer leuke dingen gekocht, niks hilarisch gebeurd deze keer?

2. Ja Son eigenlijk wel Alleen als je het optikt lijkt het niet zo leuk dacht ik Maar we hebben echt in onze broek gezeken van het lachen te erg om waar te zijn en maar 1 verschoning mee was maar 1 naggie he hahahah
    zaterdag lopen we in de stad zie ik dat Inge steeds een beetje raar loopt te schokken ja erg, dus ik vraag wat heb jij nou? nou een spier verrekt in haar linker bil hahah jjajajja Egt niet leuk natuurlijk doodmoe word je ervan pfff en ging ook niet meer over Niet om te lache dit maar nog geen half uur later trek ik helemaal wit weg van d pijn een teen die rechtop ging staan jajajaj kon het natuurlijk niet hebben dat zij zielig was en ik niet, nou kan je vertellen dat ging ook niet over tot in me kuit trok de pijn Maar ja ons kent ons geen tijd om te zitte he en maar lopen lopen lopen, ik denk dat ik is een kilometer tellertje ga meenemen. En als we dan een terras kozen om is even lekker in het zonnetje te gaan zitten Tsja is er niemand die je kan helpen Vraag je een ober na een poos al allerlei personeel voorbij te zien schuiven kunnen wij wat bestellen? zegt ie nee dat kan niet bij mij Ik roep even iemand voor u hahahah dus weer weg daar te erg die horeca tegenwoordig. Dan de koffie tent waar we op het terras neerstegen in een zijstraatje zo leuk allemaal personeel met een handicap Keurig alles op en top verzorgt duurde ff die koffie want iemand moest een bordje spaggetie sliertjes van slagroom voor ons op een bordje spuiten maar lekker bakkie
    O ja Voor ons hotel erg afgelegen dus Moet je egt niet in het donker heen moeten lopen zat de Satudara club waren net een paar van die boys motoren aan het uit proberen helemaal leuk ff mee staan te kleppe natuurlijk ikke als motor gek Die waren een motor aan het uitproberen met een stuur ergens boven hun hoofd gekkehuis
    Dus ja was weer lache en top weekend waren nog wel meer dinge maar zijn niet te beschrijven das dan wel weer jammer Tsaj en eten waar ga je eten nou overal hadden ze zowat groot op de borde Kippannetje van grootmoeders recept jajja “plofkip geen zin an” Dus vonden we een Sardinees helemaal leuk oud doorleeft zakie egt aan een update toe maar we hebben er heerlijk gegeten en topwijn groot glas en vol dus favoriet hahah en samen voor 25 euri waar kan dat nog 2 x inmens grote lasagne en 4 glazen wijn tsja daar word een hollander weer blij van (lol) En dan slapen Nou niet dus ze snurkt Dus ik was de hele nacht bezig met tikkjes uitdele aan dr kussen trekken pfff gesloopt wakker Ik was al om 8.30 beneden in de tuin gedoucht en al peuk roke